dagens tyska ord

tyska - ord för ord. med svenska ord dock

2007-01-30

Nice

Alla bloggar jämt om fina saker - vad de ska köpa snart, vad de gärna vill ha, vad som är toppmodern just nu. Jag har inte gjort det. Jag gnäller jämt. Stambytet har nog förändrat mig.
Så jag vill göra en insats och också blogga om något fint. Jag gör en smidig övergång och visar er vad jag beställde den 25/1 (lönedag) och som jag fick orderbekräftelse på nu. Den är 130cm lång, 37cm bred och varm.
Det var den månadens sparande.
Och nästa månadens....
Och nästa....

Men visst var det en fin Handtuchwärmer?

2 Comments:

  • At Donnerstag, 01 Februar, 2007, Blogger Peter said…

    Ein handtuchwärmer. Ich liebe handtuchwärmerer. Fast vår är avstängd. Och fulare än din!

     
  • At Sonntag, 25 Februar, 2007, Blogger nadia said…

    VÄÄÄÄLDIGT tjusig! E d en sån där engelsk lyxhängare från Myson? Tycker annars att det e helt omöjligt att hitta vissa saker både snyggt o billigt (handukstorkar ingå förstås i denna kategori). D var förresten väldigt kul att se dig o helen igår. Var ni lika bakis som vi?

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home