dagens tyska ord

tyska - ord för ord. med svenska ord dock

2007-01-16

Nu jävlar

Stambytet visar sig från sin bästa sida nu. Plötsligen är folk involverade som inte varit med tidigare, men blandar sig väldigt gärna i. Vi har t o m krävt att en person blandar sig i - hon är ju jurist. Och allting vänds upp och ner.

Tyvärr också min mage, när jag tänkar på summorna man innehåller, bråkar om, nämnar, kräver.....

Ja säger bara så här: We gonna sew them bastards! Men, vem vet. Det kanske är snarare tvärtom.

Och så har jag tackat nej till ett klipp. Jag menar, vem vill bo i en stor, topprenoverad två:a mot en lugn park med kyrka i söderläge? Ingen tydligen. Den ligger i princip kvar på utgångspriset. Så vill ni ha en läcker två:a på Högalidsgatan för ni gå in på dn.se

Jag hoppade bara av för att det kändes som för lite tid för att njuta av mitt stambytta badrum. Det kanske kommer fler fina erbjudanden. Wünsch' mir Glück!